Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~setuno | użytkownik

imię i nazwisko adresCzęstochowa zarejestrowany07.04.2008 @15:55:18 ostatnio na stronie19.10.2012 @13:02:43



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu849318
digarty69 komentarze278 posty na forum4

komputer / sprzęt
kozacki.

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~bbojka    07.07.2010 @13:15:32
Organizujemy w Legnicy [około 60 km od Wrocławia] mini jam na mieście - malowanie na płytach wiórowych i innych dających się artystycznie wykorzystać powierzchniach w miejscach skupiania się ludzi, czyli dużych przystankach autobusowych itp.
Poza tym odbędzie się malowanie dużej ściany na budynku starego teatru przez wybranego już artystę, więc zapraszam do oglądania.

Termin tego mini jamu: 07 sierpnia 2010
Miejsce: LEGNICA
Temat jamu: NOWY ŚWIAT - wasze dowolne interpretacje

Wszystkich chętnych proszę o kontakt przez e-mail: new_world2010@wp.pl do 13 lipca!

Proszę o podanie ilości osób, które chciały by przyjechać i czy każdy potrzebuje własną płytę czy też będziecie malować wspólnie.
Wasze prace zostaną później umieszczone w budynku starego teatru i każdy będzie mógł je podziwiać


Ps. Jeśli ktoś będzie bardzo potrzebował nocleg, proszę dać znać, a postaramy się go załatwić na zakończenie możemy zrobić jakieś wspólne ognisko

Pozdro, Malwina.
_______
Najwięcej dokonamy w tym, do czego będziemy najbardziej uzdolnieni.
~chime    22.06.2010 @21:49:14
Dopiero co przyfurgałem jak ptok do Krakowa, jutro o 10 jadę znowu do szpitala, kolejne prześwietlenia, będzie dobrze to chuje mnie nie zatrzymają znowu, tylko zdejmą platynowe (lans :P) zszywki z żeber.. Stary jakieś fatum, kiedy leżałem w szpitalu to mój dziadek też wylądował na oddziale ratunkowym, ze strzaskaną głową i łokciem, 8 szwów, wywalił się na krześle wprost na grzejnik :/ A wczoraj mi jakiś chuj pod domem psa potrącił i nawet się nie zatrzymał, długa historia, w każdym razie z tym żelastwem na żebrach i krwawiącym psem na tylnym siedzeniu popierdalałem do weterynarza na chatę (miał przerwę, był poza kliniką, fuks że znałem jego synów i kumałem gdzie mieszkają..). Jakoś mi się na uczelni kula, interes się ostatnio coraz piękniej kręci, mam nadzieję że dziewczyna znajdzie prace na wakacje i da radę zostać w krk na wakacje, zamieszkalibyśmy razem, kawalerka już jest upatrzona, w centrum miasta
Martwię się o ziomka, jakiś czas temu miał wypadek.. nie chodzi.. mam wyrzuty bo ścigam się z jebanym czasem żeby przez ten szpital nie zajebać sobie spraw na uczelni i nie miałem okazji go odwiedzić.. Ale to silny chłop, jestem z niego dumny, trzyma się nieźle, wojownik!
U mnie zawsze chłopaki jesteście mile widziani, nawet jeśli mielibyście tylko przelotem przezipować parę h w oczekiwaniu na pociąg, to śmiało wbijać na herbatkę z tych wspaniałych, małych, plastikowych filiżanek ;]
_______
SickCrew..
~chime    20.06.2010 @15:36:41
?byku tam Co
_______
SickCrew..
~pieroog    26.05.2010 @22:04:47
hehe dzięki ale właśnie chciałabym się nauczyć robić graffiti... nooo... no nie umiem xD

pozdrawiam
_______
~supermario307    26.05.2010 @20:07:11
czasem się nie chce kiczu robić, ale z godziwe pieniądze - czemu nie - to mnie motywuje.
~supermario307    26.05.2010 @01:02:22
samemu w szkole, dawno temu i tak wyciągam teraz starocie! Teraz raczej chałturze za kasę!
~ayatoon    31.03.2010 @08:48:14
The Cure od 25lat
_______
nie bój się do mnie zajrzeć - niczego ciekawego tam nie znajdziesz
~sky100    31.03.2010 @07:15:46
a potem poszedł w garnek?
pozdrawiam
~orzech    30.03.2010 @18:56:43
siema, sory ze dopiero teraz...
mozesz wykorzystac to zdjecie (http://www.digart.pl/praca/614988/Sad.html) ale tylko do celow niekomercyjnych i prosilbym przy tym o nieudostepnianie go osobom trzeciem
a jezeli nie bedzie problemu to chetnie zoabcze do czego to zdjecie wykorzystasz
_______
OżEh.
----------
"Bóg sam może świat zniszczyć i drugi raz wystawić,
A bez naszej pomocy nie może nas zbawić." - A. Mickiewicz
~artYankes    29.03.2010 @23:17:05
spróbuje bo jestem ciekawa nowej techniki ale to w innym czasi narazie nie mam czasu na brudzenie się farbami
_______
"Wszystko jest piękne, wystarczy tylko umieć dobrze spojrzeć"
~Thalion    24.03.2010 @18:59:10
dzięki!
_______
Portfolio: http://www.thalion.ovh.org
~orzech    21.03.2010 @21:41:22
niezamaco...
co do zdjecia to mysle ze nie bedzie problemu, chcoc chcialbym wiedziec wczesniej, ktore zdjecie wybierzesz...
_______
OżEh.
----------
"Bóg sam może świat zniszczyć i drugi raz wystawić,
A bez naszej pomocy nie może nas zbawić." - A. Mickiewicz
~eslem    24.11.2009 @15:21:07
~eslem    18.11.2009 @23:49:22
eeee...?
~emkaaes    08.11.2009 @21:10:06
czesc kolego
~Sempaii    29.08.2009 @23:35:46
Już wiem. Elmirka. :D

Ta od Pinkiego i Mózga.
~eMeR28    28.08.2009 @11:02:30
a tam..
ale dzięki dzięki
_______
Futuryzm To Ciota
~EwelciaDance    22.07.2009 @21:19:48
Dzięki
~teatrlalek    23.06.2009 @15:22:14
a dziękuje bardzo, pozdrawiam
_______
Khaialak khaial.
~WiewiorkowyOrzech    19.06.2009 @16:40:07
Zupełnie nie ma za co .
Pozdrawiam
~SirDenilson    12.06.2009 @19:22:42
u, kogo ja tu widze. set!
_______
"Pijąc alkohol trzeba znać swoją miarę,
bo w przeciwnym razie można wypić za mało"
~kiuvert    12.06.2009 @15:30:44
e tam gadasz ziom dla mnie setuno zawsze jest zdemonizowany
~GrimWolf    11.06.2009 @22:23:03
dzięki
~chime    01.05.2009 @13:47:34
16-go tak jak już SokeT napisał jest powtórka ze "stań pod murem", mają pójść te małe budynki ciepłowni, murek zostawiamy w spokoju ;]

16-go są też w Knurowie (niedaleko Gliwic) powidełka (temat "Sport" mają się zjawić moi koledzy z supa paua uonder tim, części byków dawno nie widziałem, np. chłopaków z Kłodzka, czy Visuala z Inowrocławia.

Prawdopodobnie będę jechał sam, autem, Ekison z Maliksonem właśnie pojechali reprezentować brudne południe na Write 4 Gold w Szczecinie, poustawiali się też z ludzmi na malowanie poza imprezą - nie wiem czy zostanie im kasy na jakieś inne wyjazdówki w tym miesiącu.. Więc 16-go atakuję solo.

Nie wiem czy czasowo się wyrobie i zajrzę na obie imprezy jednego dnia - raczej bd musiał wybrać..
Jeśli bd jechał do Czeladzi, to mogę was z dworca kolejowego w kato odebrać. Jeśli do Knurowa - to walcie na Knurów albo do Rybnika, też was mogę odebrać. Z wami też się jeszcze wystarczająco nie namachałem puszką ;]
ostatnio edytowane: 2009-05-01 13:55:13
_______
SickCrew..
1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt